❤ Followers ❤


❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 18, 2012

GIVEAWAY 20: Aiman Aziz's Giveaway 2012


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

sila klik banner untuk maklumat lanjut mengenaik giveaway ini

Komen membina untuk blog !Aiman Aziz!:
Saya baru je jadi follower awak dan saya baru lepas kaji blog awak...saya pun baru je menjebakkan diri dalam dunia blogging ni, memang rasa rendah diri sangat nak kritik blog ni..soal design ke,cantik tak cantik memang ayong rasa tak layak nak komen sebab bukan kelebihan..apa pun, yang penting dalam satu blog adalah isi-isinya..tak guna kalau blog cantik, design kebabom tapi isi kosong, tak bermanfaat..kan?
apa yang saya boleh komen, blog awak ni simple, tak serabut dengan macam-macam widget, iklan, aplikasi dan sebagainya..bagus!
pastu saya suka entri-entri yang santai, apa awak rasa nak tulis, apa pendapat awak, awak just luahkan..yang ni pun bagus sebab sebenarnya bukan senang kita nak luahkan pendapat kita, apa yang kita rasa tentang sesuatu, ada yang takut dengan persepsi orang, ada yang takut kena hentam dan sebagainya, tapi saya dapat lihat awak ada kelebihan untuk meluahkan pendapat ni..double bagus!
lagi bertambah bagus awak tak menggunakan apa-apa perkataan yang boleh menyentuh sensitiviti orang awam, mungkin ada sikit-sikit tapi tak sampai menimbulkan rasa kurang senang bila baca sebab dalam zaman sekarang ni ayat-ayat negatif jugak perlu untuk menyampaikan sesuatu, kalau ayat baik je, orang tak berapa nak sentap..kekalkan yang sikit-sikit ni tapi jangan sampai melampaui batas sebab ada sesetengah orang bila kritik sesuatu, habis semua perkataan yang tak sepatutnya keluar..triple bagus di situ!
cuma satu je pesanan saya, teruskan usaha awak sebagai blogger, berkongsi info, pengetahuan dan pendapat awak yang berguna dengan orang lain..sebab awak ada kelebihan tu, tak semua orang mampu menjadi blogger yang rajin update tentang isu-isu semasa, general knowledge..saya pun takde kelebihan tu..so gunakan sebaik-baiknya kelebihan dan blog ni dengan niat kerana Allah s.w.t...saya doakan awak terus sukses dan mampu mencapai impian awak nak jadi blogger famous masuk majalah nanti kan...tak mustahil!

Tag:
my sis anah dan dayah 

"Giveaway ini ditaja oleh Ahmooyy Chantekk, Mk Syahir, Cadar Murah, Izumi Shop, Mizzs Ninie, Eqbal Zack, Greenpanda Craft, Izzah Ismail, Hosting Rajawali dan Dianjurkan oleh Aiman Aziz"

2 comments:

Unknown said...

Tahniah !
Untuk menuntut hadiah , Sila jenguk : http://www.aimanaziz.my/2012/10/pemenang-aimanazizs-giveaway-2012.html

AyongAtikah Zaid said...

Alhamdulillah...thanks a lot! saya dah pm link entri ye..
http://ayongatikah.blogspot.com/2012/10/post-34-wa-menang-hadiah-dari.html