Assalamualaikum w.b.t
Ingat tak post ayong yang nebessssss sangat tu?
kalau tak ingat, cepat
klik sini...baca dulu..hehe...
alhamdulillah dengan jayanya ayong dah berjaya menyelesaikan semua yang patut diselesaikan...lega sangat...
wedding checklist dan
wedding timeline pun dah update...nampak sikit improvement...alhamdulillah semua dipermudahkan walaupun terasa stress naik kl weekend lepas sebab jalan jem...huahuahua....
jom usha teaser yang konon-konon me'nebesss'kan ayong...
layannnnnnnn!!!!
Kad Kahwin By Inkduztry Studio
yang ni ayong dah cerita...klik link kat atas ni ye..korang baca kat situ ye...
punya tak sabar dah tercerita pulak..hehe..
Bunting Dan Banner By Imtiaz Digital Printing
erkkk...senget pulak...takpelah..nama pun teaser kan..hehe...
Handbouquet by Mila (AAWD)
nama pun teaser kan..ayong bagi gambar pemegang dulu ok...kalau tunjuk semua tak seperais la..hehe...
tapi ni memang super cantik!
thanks a lot mila...tak terkata berapa banyak thanks....hehe....
Nikah Outfit by Butik D'Arienna Ekslusif
teka mana satu baju ayong?hehe...
Album by Pixajoy
eksperimen dengan pixajoy berjaya!
sangat puas hati dengan hasil pixajoy...confirm nanti buat album kahwin dengan pixajoy...hehe..
dah review...klik link atas gambar ni ye..hehe..
Frame @ Ikea
first time pergi ikea..memang awesome!hehe..
gembira giler tengok frame yang ayong idam-idamkan selama ni banyak giler kat ikea...
rasa macam nak beli banyak-banyak je..hahaha....
Honeymoon
ingat voucher hotel ni? ayong pernah cerita
kat sini...
so ayong dah pun selamat meredeem voucher ni...semoga semua berjalan seperti yang dirancang...aamiin...
honeymoon settle!!
orait...ayong bagi teaser dulu ye..nanti ada masa ayong review satu-satu ok...
Alhamdulillah setakat ni puas hati dengan semua preps and vendor..alhamdulillah segalanya dipermudahkan...tapi dalam hati tetap risau, ni nak masuk 2 bulan sebelum, orang cakap makin dekat makin kuat ujiannya..semoga semuanya lebih dipermudahkan dan lebih dilimpahi rezeki dan berkat Allah s.w.t...aamiin...
p/s: just nak tekankan kat sini apa yang ayong share ni just sekadar sharing is caring...takde niat nak menunjuk-nunjuk or apa-apa ok...kalau boleh dijadikan rujukan, silakan..ayong suka nak share kat blog ni untuk tatapan ayong nanti, moment as b2b...harap jangan ada yang bersangka buruk ye..peace!
~ada yang ayong dah linkkan tu dah review...layannnn!~