❤ Followers ❤


❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 17, 2012

POST 17: SORRY 0-0 YE!


Assalamualaikum w.b.t

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari ayong dan keluarga....semoga Ramadhan yang berlalu meninggalkan sesuatu yang bermakna buat kita dan semoga Allah s.w.t memanjangkan umur kita untuk bertemu lagi Ramadhan yang mulia tahun depan...InsyaALLAH.... dan juga semoga Syawal kali ini membawa sinar baru dalam kehidupan kita... Mohon maaf untuk segala salah silap zahir dan batin ye....

SELAMAT HARI RAYA, 
BERHATI-HATI DI JALAN RAYA!

InsyaAllah tahun ni last sambut raya dengan status single, macam-macam perasaan ada..excited nak tunggu tahun depan dalam masa yang sama nervous, sedih pun ada...mungkin tahun depan pertama kali dalam hidup raya pertama tak dapat bersama ummi abah dan adik-adik...serius masa taip ni nak nangis dah...boleh bayang dah macam mana tahun depan ni...huhu..apa pun, sesungguhnya Allah s.w.t yang Maha Mengetahui yang terbaik untuk setiap hambaNya kan??
InsyaAllah tarikh kahwin akan ditetapkan lepas raya ni...InsyaAllah lepas raya ni dah boleh gerak gempur mulakan misi prepare untuk hari besar kitorang....doakan semuanya berjalan lancar ye..semoga kita semua sentiasa berada dalam perlindungan rahmat Allah s.w.t, diberkati hidup kita dan segala apa yang kita lakukan dunia dan akhirat..
~aamiin~

3 comments:

Bie said...

Selamat hari raya ayong.. maaf zahir dan batin.. :))

chibi neko said...

Ayong, sSelamat Hari Raya...
Maaf Zahir Batin...

AyongAtikah Zaid said...

selamat hari raya bie and nisah!! =)