❤ Followers ❤

❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 2, 2012

GIVEAWAY 6: Giveaway by Jemari Suri

Assalamualaikum w.b.t.

banner lagi??? giveaway lagi!!! hoyeah!!!

jom tengok apa syarat dia...

mestilah follower blog Jemari Suri
~i follow`


mesti rakyat Malaysia dan kalau member duduk oversea mesti ada alamat di Malaysia
~ya! saya warganegara Malaysia yang sah dan kini menetap di Malaysia~


pemilihan akan dibuat secara cabutan oleh anak-anak JS
~moga ada rezeki ayong...aamiin..~


perlu membuat satu entry mengenai giveaway ini dan linkkan entry yang dibuat
~ini entry saya~


setiap link tersebut sila letak di kotak komen JS
~dah komen~


sila letak banner JS kat entry masing-masing
~dah jugak...yang kat atas tu...hehe..~


kalau sudi jom tag kawan-kawan join sekali
~ayong nak ajak semua yang baca entry ayong ni join la...yok!!~


~jom join ramai-ramai...klik banner ok...~

~akhir kata...terima kasih Jemari Suri sebab sudi anjurkan giveaway ~

jom basahkan lidah dengan selawat dan zikir di bulan yang mulia ini...

No comments: