❤ Followers ❤

❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 15, 2012

POST 60: Maafkan aku kerana aku seorang perempuan....


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t


Maafkan aku kerana aku seorang perempuan
yang banyak bertindak tanpa ikut akal fikiran

Maafkan aku kerana aku seorang perempuan
yang banyak bertindak mengikut perasaan

Maafkan aku kerana aku seorang perempuan
yang banyak bercakap tanpa memilih perkataan

Maafkan aku kerana aku seorang perempuan
yang selalu ingin bermanja sehingga menjadi beban

Maafkan aku kerana aku seorang perempuan
yang asyik merajuk sehingga kau bosan

Maafkan aku kerana aku seorang perempuan
yang banyak khilaf kerana akalku satu tapi nafsuku sembilan

Maafkan aku kerana aku seorang perempuan
yang sememangnya bukan ku pinta wujud sifat dan perasaan ini
tapi ia nikmat kurniaan Ilahi untuk seorang perempuan
cuma yang ku pinta agar kau dapat terus bersabar melayan sehingga akhir hayat ini

~MAAFKAN AKU KERANA AKU SEORANG PEREMPUAN~

::hak cipta terpelihara AyongAtikah Zaid::




6 comments:

SOULMATE is said...

knp nh?sy pun sdh wak :(

A.N.A said...

Sedih..begitu la kejadian seorg perempuan tp mereka x ingin memahaminya..

AyongAtikah Zaid said...

@ nurin: biasa la nurin...sj nak luah kat blog ni...x tau nak luah kat mana...hehe...but don't worry...kitorg mmg selalu mcm ni..ssh nak gaduh, tp sekali gaduh mmg nangis la..hehe...everything will be fine...=)

@ana: tula kan..tp bkn salah diorang pn...diorg dah cuba faham, tp mmg ssh..sbb diri sendiri pn kdg2 tak paham....so just harap diorg bersabar walaupun x paham...hehe...

A.N.A said...

Mcm ana selalu gaduh n gaduh sampai kdg2 rasa betul ke pilihan aku buat tp sabar byk2..bedoa semoga Allah beri kekuatan.

cik mah said...

hebatlah kata2 ayong....mmg tepat skali ngan perempuan....

AyongAtikah Zaid said...

@ana: hehe..ye, mmg kena byk sbr...ayong just pegang 1 ni je..kita gaduh tu mgkn sbb x puas hati dgn 1 je keburukan dia, tp selama x gaduh tu berapa byk dah kebaikan dia bagi kat kita...kalau x, takkan boleh bertahan bertahun2 kn..igt tu je..dlm 1 kekurangan dia x cukup untuk bandingkan dengan kelebihan dia yg x terkira...peace!!

@cik mah: tengok mood ni...mood ari ni mmg jiwang abis ye...gara2 kena keje di hari sabtu...hahaha....