❤ Followers ❤

❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 5, 2012

GIVEAWAY 28: First Give Away by ftnjwa.blogspot.com


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

Nak join giveaway lagi???
klik banner kat bawah ni ok...


jom rajinkan diri meriahkan GA ni sebab organizer cakap kalau tak sampai 100 penyertaan automatik GA dibatalkan....tak best lah kan?? jom join ok...hadiah best-best tau...nak tau apa hadiah dia?? jom kita tengok sama-sama...



best kan? ni kalau nak beli sendiri mau lebih RM50...mana tau ada rezeki..
so, jangan buang masa lagi...jom!

kena tag 2 orang kawan atau lebih..nak tag semua yang baca entri ni boleh???

ALL THE BEST TO ALL OF US!

7 comments:

Fatin Najwa said...

Thanks a lot for joining :D

AyongAtikah Zaid said...

You are welcome! Fall in love with the jacket...semoga ada rezeki..aamiin..:-)

Isabel Diaz said...

Singgah sini dari Giveaway yang sama,

Dah follow dah,

Jom follow blog saya sekali,

http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/first-give-away-by-fatin-najwa.html

BTW, jomlah meriahkan GA nie jugak,

http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/surprise-giveaway-by-fd.html

sha (chirp chirp) said...

waaah, nak masuk lah. mcm best. btw, saya follow awk sekali ^.^

AyongAtikah Zaid said...

@isabel: thanks follow me!=)

@sha: jom3!! thanks jugak! =)

Diera Tekikushika said...

jalan-jalan sini dari GA sama. good luck! =)

AyongAtikah Zaid said...

@diera: thanks singgah...good luck jugak...:-)