❤ Followers ❤

❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 5, 2013

GIVEAWAY 51: Back To School Photo Contest by Eqbal Zack


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

jom join contest by Eqbal Zack!
boleh ambil berkat beliau...syok je tengok beliau banyak menang contest, hadiah best-best pulak tu....congrats bro!
so, ni gambar yang ayong pertaruhkan...hehe...


kenal tak budak kenit ini?
inilah adik bongsu ayong....nama dia amirah sufiyah..
tahun ni dia baru 6 tahun...tahun lepas dia dah sekolah tapi masuk pra sekolah...
alkisah masa awal-awal masuk pra sekolah dulu ummi suruh dia pakai tudung,tapi dia taknak sebab dia sorang je yang pakai...so bila kat sekolah je mesti dia bukak...
disebabkan hal tu, tahun ni ummi abah buat keputusan masukkan dia sekolah tadika PASTI...barulah dia ok..sekarang kalau keluar rumah jalan-jalan pun kadang-kadang dia sendiri nak pakai tudung..alhamdulillah..
~melentur buluh biar dari rebungnya~

akhir kata, ni ada sikit pesanan dari adik ayong untuk bro Eqbal Zack..


sekian...terima kasih...

4 comments:

eqbalzack said...

hehe..so sweet! Adik tu dah pandai menulis. Belajar rajin2 ok. Dapatkan keputusan cemerlang dan banggakan ibu dgn ayah.

AyongAtikah Zaid said...

ok..nanti kita belajar rajin-rajin...
~ni dia yang taip sendiri...hehe...~

Amalina Ali said...

HAHAHA... comel je adik ayong tulis tu. ^^

AyongAtikah Zaid said...

hehehe...kena paksa tulis maghrib2 tu...hahaha....