❤ Followers ❤

❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 24, 2013

POST 108: ~Wordless Wednesday~ Projek Malam Hari


❤Bismillahirrahmanirrahim❤
Assalamualaikum w.b.t

holllaaaaa!!!!
sekarang tengah busy menulis kad kahwin tiap-tiap malam....boleh kata sedara mara punya and 50% kawan-kawan dah setel...phewwwww....lenguh tangan mak nakkkkkk.....huahuahua...


p/s: 21/4/13 hari tu genap kitorang kenal dah 5 tahun dan genap setahun kitorang bertunang...alhamdulillah...semoga kitorang terus kuat untuk hadapi apa jua dugaan dan cabaran...aamiin...

9 comments:

SarahSyafiq said...

amin,semoga hub lepas ni kekal hingga ke syurga:)

AyongAtikah Zaid said...

@sarah: aamiin...thanks!!

Mila Kamil said...

Wahhh...dh nk dekat erkh...congrats in advance ayong... Mila dokn semuanya berjln lancar dan semoga kekal ingga ke syurga...

AyongAtikah Zaid said...

@mila: aah nak dekat da mila...da terase debarannya...haha...thanks ek..aamiin...=)

Farhana IezAna said...

ana baru selesai lipat kad je..nama xtulis pun lagi..

AyongAtikah Zaid said...

@ana: kad ayong sekeping je...tu yg sng...hehe....moh la kita mengerah tenaga b2b jun...hehe...

Rina Ellisa said...

Semoga semua nye berjalan lancar.. :D

sarahhernyzar said...

smga majlis berjalan lancar dear.. tahniah in advance... XOXO~!!!

AyongAtikah Zaid said...

thanks rina n sara....doa untuk korang jugak...=)