❤ Followers ❤

❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 8, 2013

POST 101: Cat bilik pengantin?????


❤Bismillahirrahmanirrahim❤
Assalamualaikum w.b.t

Salam Isnin semua....dah petang baru nak salam isnin kat sini...
kerja banyak baru siap...huhu...
ni la salah satu dugaan nak kahwin kot, kerja melambak-lambak tak cukup kaki tangan...sangat rasa masa yang tersangat pendek...balik kerja dah penat...huhu...
tiba-tiba meluah perasaan pulak...sorry3..
back to the topic...cat bilik pengantin...kenapa tajuk tu ada tanda soal??
sebabnya serius blur giler tak tau nak pilih kaler apa...terlupa nak survey....kerana kesibukan yang melanda...huhu....serius blur giler..abah ajak pergi beli cat petang ni...tengok jela gerak hati macam mana...
konsep bilik tidur memang jangan tanya ayong...tak tau....takde konsep, asalkan kemas dan cantik...sebab majlis ayong semua kat dewan kan, so memang bab bilik tidur ni nak kemas untuk tidur je...huhu....

~perasaan tengah berserabut sekarang ni, bukan masalah antara kami, ianya disebabkan masalah pihak ketiga, tapi atas dasar tanggungjawab, kami terpaksa pikul...baik di sebelah ayong dan along, kami hadapi masalah yang sama...ya Allah, bantulah kami...ikhlaskan hati kami...kurniakan petunjuk dan hidayahMu untuk mereka kerana kami sayangkan mereka.....aamiin..~

4 comments:

missGogreen said...

sabar tau..insyaallah,semua nye akan berjalan dgn lancar..

AyongAtikah Zaid said...

thanks mg...:-)

sarahhernyzar said...

kalau nk play safe.. putih dgn cream shud be ok.. jgn jadi cam sara.. dh jadi bilik barbie.. purple pink.. huwaaaaa...

AyongAtikah Zaid said...

@sara: hehe...dah pilih da...ayong mmg bukan pnggemar kaler putih or cream...rasa kosong sgt..hehe..nnt ayong tunjuk kaler ape ayong pilih k..hehe...