❤ Followers ❤

❤ anniversary ❤

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 4, 2013

POST 111: Kurang Dari Sebulan.....Fuhhhhhhhhhhhh...............


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t

hoho...lamanya tak membebel kat sini...patut tahap stress meningkat...tak dapat meluahkan perasaan....huahuahua...
pejam celik pejam celik dah masuk bulan 5...maksudnya kurang dari sebulan big day kitorang....fuhhhh...memang terasa debarannya, kegelabahannya, kekalutannya, ke'stress'annya, ketakutannya dan segala "ke....nya"....huhu...
ni planner ayong untuk bulan 5....serabut!haha..


progress setakat ni alhamdulillah ok je sebenarnya...ayong je terlebih risau...memang selagi belum hari kejadian, selagi tu la perasaanku takkan tenang..nasib baik la majlis sehari je...huhu...
so bulan ni memang agak struggle dengan kerja yang menimbun, bajet nak siapkan apa yang patut sebelum kahwin, harap-harap mampulah...bulan ni jugak bulan menghabiskan duit saving yang kitorang dah kumpul selama setahun...sadis tengok duit menerjunkan diri seperti air terjun...huhu....
apa pun, doakan semuanya selamat dan berjalan lancar ye....tu je harapan ayong...dan semoga majlis ini menjadi kenangan indah dalam memori kitorang...aamiin...

p/s: dulu nak sangat cepat kahwin, ni dah bulan depan nak kahwin nak slowkan masa pulak...manusia memang tak pernah bersyukur...huhu...oh lagi satu, selamat mengundi besok! pilihan di tangan kita...semoga Allah mengurniakan yang terbaik untuk Malaysia...aamiin...

1 comment:

SFaezah said...

semoga selamat semua nya..seronok nye da nak kawen!

ayong,klu free visit la link ni k.
kite nominate ayong for liebster award.

http://sfaezah.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html